15/8/16

Ένα ΝΑΖΙστοειδές ΔΕΝ μπορεί να με εκπροσωπεί




Χειρότερο από την ΝΤΟΠΑ στους ολυμπιακούς, χειρότερο από την εμπορευματοποίησή τους και τον πόλεμο των εταιριών, είναι το να σε εκπροσωπεί ένα ΝΙΖΙστοειδές...

Θα μου πεις με την αξία της δεν συμμετέχει; με την αξία της δεν μας εκπροσωπεί;
Η απάντηση σε όλα αυτά είναι.... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ
...και σωστά, διότι δεν μπορεί να με εκπροσωπεί στην υποτιθεμένη γιορτή της άμιλλας και της αλληλεγγύης ένα άτομο που θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο... ΟΧΙ γιατί τρέχει γρηγορότερα, ΟΧΙ γιατί πηδάει ψηλότερα... αλλά  ΔΙΟΤΙ έχει λιγότερα μελανινοκύττταρα...
Ε λοιπόν εμένα αυτό το άτομο που θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο λόγω των λιγότερων μελανινοκυτταρων του, δεν μπορεί να με εκπροσωπήσει, δεν έχει το δικαίωμα, αφού εγώ έχω περισσότερα μελανινοκυτταρα στο κάτω κάτω, πως γίνεται να με εκπροσωπεί ένας με λιγότερα, ΑΥΤΟ είναι αδύνατο...
Η ιδέα του αθλητισμού έτσι κι αλλιώς στο σύστημα που την διαχειρίζεται είναι σάπια, είναι σάπια διότι έχασε (οχι οτι είχε φυσικά και ποτέ) την ουσία της ύπαρξης του, αλλά όταν αυτή (η ιδέα) η αλλοτριωμένη αναμιγνύεται και με την ιδεολογία του ΦΑΣΙΣΜΟΥ γίνεται ακόμη πιο αποκρουστική ακόμη πιο χυδαία και ψεύτικη...

Εγω θέλω να με εκπροσωπεί αυτός που πέφτει και σηκώνεται, αυτός που τερματίζει τελευταίος αλλά ήταν εκει, αυτός που δεν πήρε φάρμακα και έχασε, αυτός που προσπάθησε αλλά δεν προκρίθηκε, αυτός που προπονείται σε στάνες, χωρίς θέρμανση, που με το χαρτζιλίκι του αγοράζει ενα ζευγάρι παπούτσια και τα φυλάει γιατί δεν έχει δεύτερα, αυτός που αγκαλιάζει τον αδύναμο και τον κατατρεγμένο... αυτος θέλω να με εκπροσωπεί... τα ΝΑΖΙΣΤΟΕΙΔΗ με τα λιγότερα μελανινοκυτταρα μπορουν να πα να πνιγούν, κι αν δεν ξέρουν το που, έχω να τους υποδείξω μια πηγάδα... εχει αρκετό χωρο ακομα! 




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΕΚΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ - ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ - ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...